Comandă online !

Completați formularul pentru comanda!  
Nume *
Cartier *
Interval orar
Strada *
nr. bl. sc. et. ap.
Localitate *
Telefon *
Nr.covoare *
Email  
Comentarii
 
Verificare
A250216EIntroduceti codul de verificare

Autentificare

Ai pierdut ID-ul_client?

Afla de reduceri

Persoane fizice
Alegeți numărul de covoare
123456789
Nr.covLungime (cm)Lațime (cm)
Covor 1
 
 
Covor 2
 
 
Covor 3
 
 
Covor 4
 
 
Covor 5
 
 
Covor 6
 
 
Covor 7
 
 
Covor 8
 
 
Covor 9
 
 

Preț total : lei
 15  12 LEI/mp
ECHO - Spalatorie profesionala de covoare
 
Program puncte de LOIALITATE

    PUNCTE FIDELITATE (LOIALITATE)
    Fidelitatea este intotdeauna rasplatita!

    CUM SE ACUMULEAZA PUNCTE
    Beneficiind de serviciile Echo, clientii nostri acumuleaza puncte de fidelitate.
    Fiecare factura aduce in mod automat in contul fiecarui client un anumit numar de puncte a caror valoare (singulara sau cumulata) poate fi folosita pentru a beneficia de reducere la factura urmatoare.

    CE VALOARE AU PUNCTELE
    Valoarea unui punct este de 0.05 lei.
    Exemplu: pentru o valoare a facturii de 100 lei, punctele acumulate valoareaza 5 lei, respectiv clientul va putea alege ca la factura viitoare sa aiba un discount de 5 lei sau poate alege sa acumuleze in continuare puncte pentru a le folosi la viitoarele facturi.
    IMPORTANT!  Folosirea punctelor de fidelitate nu poate fi cumulata cu promotiile active(exceptie facand extra-reducerile), altele decat cele referitoare strict la programul de fidelizare.

    NIVELUL DE PUNCTE ACUMULATE
    In contul fiecarui client se acumuleaza puncte in functie de facturile platite. Aceste puncte pot fi utilizate la urmatoarea factura sub forma de discount  sau pot fi adunate in contul mai multor facturi. Clientul alege momentul la care doreste sa foloseasca punctele acumulate.
    Nivelul punctelor de fidelitate acumulate poate fi consultat pe site-ul www.echonet.ro, pe baza id-ului de client inscris pe bonul de comanda sau telefonic la numerele afisate.

    DURATA DE UTILIZARE A PUNCTELOR
    Punctele acumulate pot fi folosite pe durata unui an calendaristic din momentul inregistrarii in baza de date a ultimei comenzi.
    Exemplu: clientul care are inregistrata ultima comanda in data de 01.08.2015 poate folosi punctele de fidelitate acumulate pana in data de 31.07.2016. Dupa expirarea anului calendaristic, valoarea punctelor se reseteaza.

    CUM POT FI FOLOSITE PUNCTELE
    Punctele de fidelitate acumulate pe un cont de client pot fi utilizate sub forma de reducere doar la cerere. Cererea poate fi formulata online la sectiunea programari online pe site-ul www.echonet.ro, prin bifarea optiunii "foloseste puncte de fidelizare" sau prin telefon, la numerele afisate, in momentul plasarii comenzii.

    Autentiticitatea cererii se va face prin comunicarea codului de client inscris pe bonul de comanda primit de client la ridicarea comenzii.
    Inregistrarile autentificarilor online si telefonice vor fi pastrate pentru o perioada de 3 zile calendaristice.
    Dupa acest interval NU putem raspunde pentru eventualele reclamatii referitoare la cererile de discount facute in mod eronat sau in numele altei persoane.
    ATENTIE! punctele de fidelitate nu sunt transmisibile, deci nu pot fi folosite pentru un alt cont de client decat cel pentru care sunt alocate.

    VALOAREA MAXIMA A DISCOUNTULUI
    Valoarea maxima a discountului acordat prin utilizarea punctelor de fidelitate nu poate depasi valoarea facturii curente.
    Exemplu: Daca un client doreste sa foloseasca pentru o factura puncte acumulate in valoare de 100 lei si valoarea facturii respective este de 90 lei, Echo nu va putea acorda discount mai mare de 90 lei, punctele ramase neutilizate nefiind reportate.

    INTREBARI SI RASPUNSURI

    1. Reducerea se face automat la urmatoarea factura?
    Raspuns: Nu. Reducerea se face doar la cererea clientului.

    2. Daca fac comanda pentru doua adrese, punctele se acumuleaza ?
    Raspuns: Punctele de fidelizare se vor acumula separat.

    3. Daca locuiesc in afara Mun. Brasov, acumulez puncte ?
    Raspuns: Oferta se refera doar persoanelor fizice si juridice din Mun. Brasov.

    4. Am uitat sa precizez ca doresc folosirea punctelor de fidelitate, ce se intampla ?
    Raspuns: Punctele vor putea fi folosite doar la factura urmatoare.

    5. Alta persoana a solicitat in numele meu folosirea punctelor, se poate anula cererea?

    Raspuns: Cererile pentru utilizarea punctelor sunt confirmate si aprobate numai in urma comunicarii in scris sau telefonic a codului de client inscris pe bonul de comanda. Daca acest cod ne-a fost comunicat, cererea se considera valabila si nu poate fi anulata.

    6. Am solicitat folosirea punctelor, dar m-am razgandit, se poate anula cererea?
    Raspuns: Cererea poate fi anulata telefonic, prin comunicarea codului de client inscris pe bonul de comanda pana la ora 10:00 a zilei in care este programata livrarea comenzii curente. 

    TERMENI SI CONDITII - PROGRAM DE LOIALITATE
    Echo Net Spot isi rezerva dreptul de a modifica sau intrerupe prezentul program de loialitate cu notificare prealabila. Informarea va fi facuta cu cel putin 15 (cincisprezece) zile calendaristice inainte de data modificarii/intreruperii,  pe site-ul oficial si/sau prin alte mijloace de informare publica.

    Ultima actualizare: 26.04.2023
Program EXTRA-BENEFICII

    Ce sunt punctele ECHO si cum se acumuleaza ?
    Reprezinta o modalitate de extra-fidelizare. Ele se acumuleaza in contul de client la fiecare comanda, simultan cu punctele de loialitate si reprezinta extra-beneficii acordate clientilor conform calitatii de membru.

    Valabilitate
    Punctele ECHO sunt valabile 24 de luni de la ultima comanda finalizata si pot fi prelungite automat cu perioade succesive de 24 de luni printr-o noua comanda lansata in perioada de valabilitate.

    Cum pot beneficia de extra-reduceri ?
    La fiecare comanda finalizata se acumuleaza si puncte ECHO care se transforma automat in extra-beneficii caracteristice fiecarei categorii de membru.

    Ce inseamna "Programare online fara confirmare pentru data dorita" ? (membru PLUS si membru PREMIUM)
    Reprezinta o programare ferma care este acceptata indiferent de gradul de ocupare al capacitatii de productie.
    (programarea online este facuta exclusiv la data aleasa de catre client, doar intervalul orar de ridicare fiind prestabilit pentru toate comenzile)

    TERMENI SI CONDITII - PROGRAM DE EXTRA-BENEFICII
    Echo Net Spot isi rezerva dreptul de a modifica sau intrerupe prezentul program de loialitate(extra-beneficii) cu notificare prealabila. Informarea va fi facuta cu cel putin 15 (cincisprezece) zile calendaristice inainte de data modificarii/intreruperii,  pe site-ul oficial si/sau prin alte mijloace de informare publica.

    Ultima actualizare: 01.05.2022
Nota
​ Punctele de loialitate sunt valabile 12 luni de la ultima comanda, se pot prelungi automat cu perioade succesive de 12 luni
si se aplica exclusiv persoanelor fizice si juridice din Mun. Brasov
Calitatea de membru este valabila 24 de luni de la ultima comanda, se poate prelungi automat cu perioade succesive de 24 luni
si se aplica tuturor clientilor ECHO
Detaliile despre beneficiile membrilor le gasesti aici