Comandă online !

Stimati clienti,
Pentru luna Decembrie 2018 mai putem prelua comenzi cu ridicare in 27.12.2018 si livrare in 28.12.2018.
Va multumim pentru intelegere

Autentificare

Ai pierdut ID-ul_client?

Afla de reduceri

Persoane fizice
Alegeți numărul de covoare
123456789
Nr.covLungime (cm)Lațime (cm)
Covor 1
 
 
Covor 2
 
 
Covor 3
 
 
Covor 4
 
 
Covor 5
 
 
Covor 6
 
 
Covor 7
 
 
Covor 8
 
 
Covor 9
 
 

Preț total : lei
 Valoare puncte acumulate:  lei
9 LEI/mp
ECHO - Spalatorie profesionala de covoare

PUNCTE FIDELITATE

Fidelitatea este intotdeauna rasplatita!

CUM SE ACUMULEAZA PUNCTE

Beneficiind de serviciile Echo, clientii nostri acumuleaza puncte de fidelitate.
Fiecare factura aduce in mod automat in contul fiecarui client un anumit numar de puncte a caror valoare (singulara sau cumulata) poate fi folosita pentru a beneficia de reducere la factura urmatoare.

CE VALOARE AU PUNCTELE

Valoarea unui punct este de 0.10 lei.
Exemplu: pentru o valoare a facturii de 100 lei, punctele acumulate valoareaza 10 lei, respectiv clientul va putea alege ca la factura viitoare sa aiba un discount de 10 lei sau poate alege sa acumuleze in continuare puncte pentru a le folosi la viitoarele facturi.
IMPORTANT!  Folosirea punctelor de fidelitate nu poate fi cumulata cu promotiile active, altele decat cele referitoare strict la programul de fidelizare.

NIVELUL DE PUNCTE ACUMULATE

In contul fiecarui client se acumuleaza puncte in functie de facturile platite. Aceste puncte pot fi utilizate la urmatoarea factura sub forma de discount  sau pot fi adunate in contul mai multor facturi. Clientul alege momentul la care doreste sa foloseasca punctele acumulate.
Nivelul punctelor de fidelitate acumulate poate fi consultat pe site-ul www.echonet.ro, pe baza id-ului de client inscris pe bonul de comanda sau telefonic la numerele afisate.

DURATA DE UTILIZARE A PUNCTELOR

Punctele acumulate pot fi folosite pe durata unui an calendaristic din momentul inregistrarii in baza de date a ultimei comenzi.
Exemplu: clientul care are inregistrata ultima comanda in data de 01.08.2015 poate folosi punctele de fidelitate acumulate pana in data de 31.07.2016. Dupa expirarea anului calendaristic, valoarea punctelor se reseteaza.

CUM POT FI FOLOSITE PUNCTELE

Punctele de fidelitate acumulate pe un cont de client pot fi utilizate sub forma de reducere doar la cerere. Cererea poate fi formulata online la sectiunea programari online pe site-ul www.echonet.ro, prin bifarea optiunii "foloseste puncte de fidelizare" sau prin telefon, la numerele afisate, in momentul plasarii comenzii.

Autentiticitatea cererii se va face prin comunicarea codului de client inscris pe bonul de comanda primit de client la ridicarea comenzii.
Inregistrarile autentificarilor online si telefonice vor fi pastrate pentru o perioada de 3 zile calendaristice.
Dupa acest interval NU putem raspunde pentru eventualele reclamatii referitoare la cererile de discount facute in mod eronat sau in numele altei persoane.
ATENTIE! punctele de fidelitate nu sunt transmisibile, deci nu pot fi folosite pentru un alt cont de client decat cel pentru care sunt alocate.

VALOAREA MAXIMA A DISCOUNTULUI

Valoarea maxima a discountului acordat prin utilizarea punctelor de fidelitate nu poate depasi valoarea facturii curente.
Exemplu: Daca un client doreste sa foloseasca pentru o factura puncte acumulate in valoare de 100 lei si valoarea facturii respective este de 90 lei, Echo nu va putea acorda discount mai mare de 90 lei, punctele ramase neutilizate nefiind reportate.

INTREBARI SI RASPUNSURI

1. Reducerea se face automat la urmatoarea factura?
Raspuns: Nu. Reducerea se face doar la cererea clientului.

2. Daca fac comanda pentru doua adrese, punctele se acumuleaza ?
Raspuns: Punctele de fidelizare se vor acumula separat.

3. Daca locuiesc in afara Mun. Brasov, acumulez puncte ?
Raspuns: Oferta se refera doar la persoanele fizice din Mun. Brasov.

4. Am uitat sa precizez ca doresc folosirea punctelor de fidelitate, ce se intampla ?
Raspuns: Punctele vor putea fi folosite doar la factura urmatoare.

5. Alta persoana a solicitat in numele meu folosirea punctelor, se poate anula cererea?

Raspuns: Cererile pentru utilizarea punctelor sunt confirmate si aprobate numai in urma comunicarii in scris sau telefonic a codului de client inscris pe bonul de comanda. Daca acest cod ne-a fost comunicat, cererea se considera valabila si nu poate fi anulata.

6. Am solicitat folosirea punctelor, dar m-am razgandit, se poate anula cererea?
Raspuns: Cererea poate fi anulata telefonic, prin comunicarea codului de client inscris pe bonul de comanda pana la ora 10:00 a zilei in care este programata livrarea comenzii curente. 

TERMENI SI CONDITII - PROGRAM DE LOIALITATE

Echo Net Spot isi rezerva dreptul de a modifica sau intrerupe prezentul program de loialitate cu notificare prealabila. Informarea va fi facuta cu cel putin 15 (cincisprezece) zile calendaristice inainte de data modificarii/intreruperii,  pe site-ul oficial si/sau prin alte mijloace de informare publica.

 

Ultima actualizare: 21.01.2016