Comandă online !

Stimati clienti,
Pentru luna Decembrie 2018 mai putem prelua comenzi cu ridicare in 27.12.2018 si livrare in 28.12.2018.
Va multumim pentru intelegere

Autentificare

Ai pierdut ID-ul_client?

Afla de reduceri

Persoane fizice
Alegeți numărul de covoare
123456789
Nr.covLungime (cm)Lațime (cm)
Covor 1
 
 
Covor 2
 
 
Covor 3
 
 
Covor 4
 
 
Covor 5
 
 
Covor 6
 
 
Covor 7
 
 
Covor 8
 
 
Covor 9
 
 

Preț total : lei
 Valoare puncte acumulate:  lei
9 LEI/mp
ECHO - Spalatorie profesionala de covoare
Stimati clienti,
Pentru luna Decembrie 2018 mai putem prelua comenzi numai in data de 27.12.2018.
Va multumim pentru intelegere

Sfaturi despre cum poti beneficia de reduceri si nu numai:

Exemplu #1: Pentru o valoare a facturii de 100 lei, punctele acumulate ( in perioada normala ) valoreaza 10 lei. La urmatoarea comanda poti folosi punctele acumulate (sau le poti acumula in continuare).
Pentru o valoare a facturii de 32 lei - 10 lei (valoare puncte), vei avea de plata 22 lei (reducere 31.25 %).

Exemplu #2: Pentru o valoare a facturii de 100 lei, punctele acumulate ( cand valoreaza dublu) valoreaza 20 lei. La urmatoarea comanda poti folosi punctele acumulate (sau le poti acumula in continuare).
Pentru o valoare a facturii de 32 lei - 20 lei (valoare puncte), vei avea de plata 12 lei (reducere 62.5 %).

Exemplu #3: Lasa-ne adresa de email si te vom informa atunci cand campaniile promotionale vor fi active. Totodata ne poti urmari si pe facebook.

Avantaje devenind clientul nostru:
- In primul rand promptidinea si seriozitatea cu care tratam fiecare comanda.
- Intotdeauna vei putea beneficia de reduceri(folosind punctele de fidelitate si nu numai);
- Vom tine legatura cu tine prin mijloace de informare, sms, email;

Ce NU vom face:
- la noi nu veti vedea poze cu covoare 'inainte si dupa', nu cred ca mai putem fi pacaliti asa usor;
- noi nu vom spune ca avem cele mai bune servicii la cel mai mic pret, vrem sa oferim servicii de calitate la un pret corect.


Va asteptam,
0727-488.188
Maria
07.12.2018
Felicitari pentru promptitudine si pentru calitatea serviciilor.
Covorul arata ca nou dupa spalare :-).
Mirela
28.10.2018
Buna seara,am o intrebare va rog...un covor imbibat de apa stat duminica si luni il dau la spalat,dar a prins miros...se duce mirosul dupa ce il spalati?

Echo:   Buna ziua,
Din experienta noastra mirosul ar trebui sa dispara, este posibil sa fie nevoie de mai multe spalari (costul ramanand acelasi), respectiv termen de livrare mai mare.
Va asteptam.
Gae Sorin
08.08.2018
Pentru promtitudine, profesionalism , usurinta de a comanda acest serviciu, nota 10+ .
Pentru covoare ....un 8 spre 9 ...dar poate sunt eu mai pretentios :) . Sunt curate...miros placut..dar as fi vrut mai mult pe partea de aspirare.. - am mai gasit cateva scame mici si ceva rumegus - tocmai mi s-a montat o mobila noua inainte sa duc covoarele , iar cele 2 "fluffy" parca nu mai sunt asa fluffy...cine stie poate e de la impachetat si isi revin intr-o zi...doua. Pana data viitoare cred ca voi uita aceste mici inconveniente si voi apela din nou la acest serviciu.
Multumesc!
Cristina Baltag
03.08.2018
Este pentru prima data cand apelez la serviciile d-stra si sunt foarte mulțumită. Covoarele au ieșit impecabil, d-ul care a ridicat si a livrat covoarele a fost foarte amabil și prompt! Felicitări!
Sofia
10.04.2018
Mulțumim pentru serviciile prestate, covoarele arată ca noi, pufoase și viu colorate.Promptitudinea este de apreciat
Alina Lobodă
15.03.2018
Bună ziua, se face și desprăfuirea/aspirarea covoarelor înainte de spălare?
Mulțumesc pentru răspuns.

Echo:   Buna ziua,
In procesul nostru de spalare este inclusa desprafuirea covoarelor.
Va asteptam.
Lenu
25.02.2018
Super mulțumită, nu am fost informata in legătura cu promoțiile funcție de prețul plătit, ma interesează pt ca voi reveni cu siguranța. Mulțumesc.
Cristina
24.01.2018
Pentru prima data am apelat la dvs. si sunteti grozavi! L-am trimis la spalat la muulte spalatorii dar dvs. chiar l-ati curatat! Ati mai castigat un client!
Flori
26.10.2017
Sunt ff mulțumită sper sa rămâneti asa in continuare.
Nutu Vasile
26.04.2017
La Predeal transportul este gratuit, daca nu, ce preț are transportul ?

Echo:   Buna ziua,
Momentan nu avem acoperire pentru Predeal.
Va multumim.
Mary
28.03.2017
Felicitari si sa o tineti asa in continuare. Cred ca erati ultima spalatorie la care vroiam sa apelez. Covoarele stralucesc, impecabil de bine curatate si miros placut. Daca o tineti tot asa, raman client fidel firmei dvs si o sa va recomand oricand.
Caramaci Daniel
16.02.2017
Pentru prima data la dvs, si sunt foarte multumit.Voi reveni ori de cate ori voi avea nevoie.
Maria
21.12.2016
Sunt extrem de multumita! Covoarele sunt impecabil de curate,personalul amabil,servicii de calitate superioara! Felicitari si va recomand ori de cate ori am ocazia!
Laura
04.12.2016
Este o surpriza foarte placuta sa descoperi oameni si servicii de calitate. Iar covoarele sunt ca noi, intr-un cuvant: felicitari! O sa va recomand oricand.
BANCIU OANA
26.11.2016
Ma declar extrem de multumita de servicii fara cusur oferite in orasul nostru. Promptitudine, profesionalism iar despre covoare, doar ele sunt subiectul principal: impecabile si fresh. Pretul este mai mult decat accesibil. Multumesc, ne auzim curand!
Alin
23.08.2016
A fost prima dată când am apelat la serviciile acestei firme și pot să spun că sunt extrem de mulțumit de rezultat. Covoarele sunt mai faine chiar decât m-am așteptat. La calitatea curățătoriei mai adaug și amabilitatea celor cu care am intrat în contact atât pentru programare cât și pentru ridicare/livrare covoare. Nu în ultimul rând, prețul este de bun simț. Felicitări! Ați mai câștigat un client fidel.
nicoCamelia
27.04.2016
Nu exagerez dar atunci când am primit covorul de la spalatorie am avut impresia cã e nou.Multumesc pt. seriozitate si treaba bine făcută.
rodica
13.04.2016
Foarte multumita.Promptitudine si calitate.Covoare curate si placut mirositoare.Felicitari si o sa va recomand cu placere.
Dragnea
09.04.2016
Excelent. Recomand. Covoarele miros frumos și au devenit din nou albe. Niciodată nu au venit așa de curate de la spălătoria de mașini unde le duceam înainte.
iolanda Craciun
02.03.2016
Profesionalism, prompti..... voi reveni cu siguranta, covoarele sunt impecabile! Recomand cu caldura!
Girbulet
11.12.2015
Foarte multumită de servicii. Ma bucur ca v-am gasit si o sa revin cu siguranta
obreja
23.07.2015
Promptitudine si calitate.Felicitari si o sa va recomand cu placere.
Luca
01.06.2015
Va felicit pentru calitate, promptitudine. Cu siguranta voi reveni.
Damian
29.04.2015
Nu ma asteptam sa iasa covorul asa curat.O sa mai apelez la dv cu incredre.Eu sunt foarte multumit.
oana C
05.04.2015
Foarte multumita si o sa va recomand cu incredere, felicitari.
Stoica
16.03.2015
Felicitari.Am fost surprins sa primesc covorul a doua zi.Calitate buna, miros placut,recomand cu caldura.


1. Cum se poate face o programare?
Echo lucreaza exclusiv pe baza unei programari. Programarile se pot face telefonic de luni pana sambata intre orele 08:00 - 20:00 la numerele de telefon afisate sau online pe www. echonet.ro. Inregistrarile sunt facute in ordinea primirii, in functie de capacitatea de productie si de numarul de locuri disponibile pentru fiecare zi de lucru. Programarile online vor fi confirmate telefonic si vor intra spre procesare in aceleasi conditii ca programarile facute telefonic.

2. Cum procedam?

Dupa inregistrarea programarii, colegii nostri vor merge la adresa indicata, in ziua si intervalul orar stabilit pentru ridicare (ridicarile se fac in prima parte a zilei). Clientul va primi un bon de comanda care va contine date de identificare, termene de livrare (livrarile vor fi facute in a doua parte a zilei), numar de covoare ridicate cat si un sumar al termenilor si conditiilor in care sunt asigurate serviciile. Covoarele vor intra la spalat in ziua urmatoare celei in care se face ridicarea.

3. Cum se spala covoarele?
Spalam covoare in mod traditional cu apa si detergenti speciali. NU curatam chimic. Spalarea se face in profunzime cu ajutorul utilajelor specializate.

4. Cum se usuca covoarele asa repede?
Acest lucru este posibil datorita eliminarii a 90% din apa ramasa in covor cu ajutorul unui utilaj specializat si a spatiului de uscare cu mediu controlat.

5. Ce tipuri de covoare spalati?
Putem spala toate tipurile de covoare, atat cele din fibre sintetice cat si naturale. Exista insa covoare pentru care nu este recomandata spalarea in profunzime cu apa si detergent (blana naturala, matase, vascoza, bumbac, etc). Aceste comenzi vor fi procesate exclusiv pe raspunderea clientului.

6. Puteti elimina in totalitate petele si mirosurile neplacute?
Rezultatul depinde foarte mult de gravitatea contaminarii, timpul de expunere si tipul fibrei in care este tesut covorul. Pentru aceste comenzi se va repeta procesul de spalare si se vor folosi solutii speciale, insa nu se poate garanta eliminarea petelor sau a mirosurilor neplacute in totalitate.

7. Covoarele se pot deteriora?
Din experienta noastra, 98% din texturi nu sufera nicio modificare in urma proceselor de spalare/uscare, in afara desigur de eliminarea murdariei si a prafului. Spalarea se face cu apa rece si detergenti speciali, pentru ca stabilitatea culorilor sa nu fie afectata. In special in cazul covoarelor din fibre naturale (lana, bumbac, canepa, etc) , daca sunt deja destabilizate culorile, este posibil ca acest aspect sa fie accentuat. De asemenea nu putem garanta pentru rezistenta tesaturii la actiunea mecanica a utilajelor sau pentru rezultatele obtinute in cazul franjurilor cu grad mare de uzura si murdarie.

8. Cum se face plata?
Plata se face la livrare in baza bonului fiscal. Clientul va avea acces la o platforma online, unde se va putea autentifica folosind codul de client inscris pe bonul de comanda si unde va putea verifica informatii despre date si intervale orare pentru ridicare/livrare, masuratori, plati sau alte informatii utile.

9. Cat costa servciile asigurate de Echo?
Pretul standard pentru spalare este de 8 lei/mp (inclusiv TVA). Transportul este gratuit. Nu va fi perceputa nicio taxa suplimentara.
Pentru localitățile învecinate Mun. Brașov ( Săcele, Sânpetru ) comanda trebuie sa insumeze minim 8 mp. In cazul in care comanda este mai mica decat limita impusa se va tarifa contravaloarea a 8 mp.

10. Cum se garanteaza returnarea covoarelor?
Bonul de comanda primit la ridicarea covoarelor tine loc de contract intre Echo si client. Veti gasi inscrise datele de identificare ale firmei, date de contact cat si autentificarea documentului prin stampilare.

11. Cum pot face o reclamatie?
In cazul in care nu sunteti multumit de rezultat, ne puteti contacta telefonic la numerele afisate sau electronic pe www.echonet.ro, intr-un interval de 48h de la livrare. Suntem decisi sa va oferim servicii de calitate astfel incat, dacă pentru orice motiv nu sunteti multumit de rezultatele serviciilor nostre, atunci vom repeta procesul, in masura in care textura fibrei ne permite, pana cand vom obtine un rezultat satisfacator.